twitter2

Nie taki Twitter straszny jak go malują

Jedni go kochają, inni nawet pomimo chęci, nie potrafią ani kochać, ani tym bardziej zrozumieć. Marki często trzymają się od niego z daleka. Bo na Twitterze trzeba mieć charakter, coś sensownego do powiedzenia i najważniejsze: często nie ma czasu na zastanowienie i wielogodzinne konsultacje. Twitter żyje tu i teraz. Czy warto być jego częścią?

Przeczytaj…

czwartek_social_media

„Flirtuj, Marko!” – jak uwieść klientów w social mediach?

Na pewno każdy z Was flirtował. Taka to przyjemna czynność, zwiększająca produkcję endorfin i powodująca najczęściej pojawienie się niekontrolowanego banana na twarzy. A czy flirtowaliście kiedyś z marką? Albo próbowaliście uwieść klientów? Czy komunikacja w social mediach potrafi wywołać podobne emocje, co flirt? Poznajcie 5 zasad dobrego flirtu! ;)

Przeczytaj…